فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

ستاره استقلال زیر نظر روانشناس قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۴۳۵۹۷
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
ستاره استقلال زیر نظر روانشناس قرار گرفت
ستاره استقلال برای رسیدن به روزهای اوجش زیر نظر روانشناس می‌رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی قائدی مدت‌هاست که در ترکیب استقلال با شرایط خوبی روبه‌رو نیست و از زمان خط‌خوردن از تیم ملی این وضعیت برای وی ادامه دارد. وی چهارده هفته است که فقط یک گل به ثمر رسانده است.

قائدی امیدواری بسیاری داشت تا همراه اعضای تیم ایران راهی قطر شود، اما در روز‌های پایانی مورد تأیید کارلوس کی‌روش قرار نگرفت و از تیم ملی خط خورد و آن زمان مشکلات وی آغاز شد و دیگر نتوانست در ترکیب استقلال مؤثر باشد.

این بازیکن همچنان نیز توجیهی برای دوری از تیم ملی نیافته است و ناکامی‌هایش در استقلال ادامه دارد. چندی پیش اخباری درباره مشکلات خانوادگی و جدایی وی از همسرش نیز مطرح شد که با واکنش تند این بازیکن همراه بود و وی اعلام کرده که از این شایعات خسته شده است و حرفی برای گفتن ندارد. قائدی که سرمربی استقلال قاطعانه از او حمایت می‌کند، نتوانست در بازی با مس نیز پیش‌بینی ساپینتو را محقق کند و قرار است تصمیمات جدی‌تری درباره وی اتخاذ شود.

شنیده می‌شود ساپینتو در نظر دارد ‌این بازیکن را از لحاظ روحی آماده کند، زیرا معتقد است ‌این بازیکن روحیه جنگندگی خود را از دست داده است و باید آن را تقویت کند. شنیده می‌شود سرمربی استقلال برای قائدی کلاس روانشناسی در نظر گرفته و قرار است با هماهنگی باشگاه این بازیکن برای تقویت روحیه‌اش در این کلاس شرکت کند تا شرایط خود را هر چه سریع‌تر تغییر دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->